Mudah




Wednesday, October 26, 2011

Khas untuk anakanda

Minggu ni BBQ?Call Ismail menunaikan hajat,
Aqiqah, Azlina Bt Mohd Rosli dari Bangi.

Bersama ayahanda tersayang.


Ustaz Zaiem, antara tetamu yang sempat hadir.


Mak taknak ke?.. 


Amboi... kambing golek,  ke?!!


Ustaz Afandi sekeluarga turut jadi tetamu..



Cepat sikit adik... orang dah tunggu ni...


Banyak ini aje ke?!! mana cukup!!

Ustaz Afandi dari Takaful National 
Juga sebagai Penasihat dan Quality control BBQ?Call ismail



Ada tetamu yang belum sampai lagi ke?
Bagi tahu dorang, nanti dorang simpankan..


Tuan rumah pun kena rasa jugak..


Nak isi ke.. nak frame?!!




Kejap ya... ayah nak ambil kambing ni dulu...



Orang tak nampak ni... boleh ambil banyak!!.. SEDAP!!





Fu Yoo dramanya bang... banyak asap!!



Awak letak dalam pinggan awak lah... pinggan saya ni dah penoh!!






Tolong pegang!! dia melawan lagi lah!!


Tambah lagi sekali boleh bang?!!


Ustaz, kalau nak tahu. BBQ?Call Ismail ni special sikit..
Dorang ni bukan bakar kambing aje.. rusa ada.. lembu ada.. kibas ada..
unta ada.. Baru jumpa supplier baik punya..
 Pendek kata.. janji bakar, tak kesahlah apa pun.


Saya tak nak tulang!! Nak Daging!!


Bang! tadi saya dah makan daging.. nak frame pulak!!


Kalau macam tu.. OK lah. 
Saya balik Haji nanti bakar KIBAS kat rumah saya..


Terima kasih Ustaz.. sedap kambing!!



Awak gi lah ambil... karang menyesal... SEDAP!!


Kalau ikut bahasa Jawa.. dia kata..
Nomborr.. sathu igghi.


Awak mana boleh makan banyak... ambil bahu sudah lah..


Saya nak rasa dulu.. boleh?!!


Call card ada En Ismail?!!


Saya tambah sekali lagi yaa.. dah lama tak makan kambing!!


Kalau makan dalam kat dalam rumah.. boleh tambah..
Orang tak nampak!!

Waa baju baru lagi ke?!! 
Pakai baju merah nampak menawan..
Jangan ada yang buat baju raya sudah!! Bau kambing!!



No comments:

Post a Comment